8/04/2011

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי - צעדים ראשונים באנדרואיד

שלום לכם, לכל מי שמכיר את הבלוג שלי "מכור לטכנולוגיה" יודע ששם אני מתמקד בסיקורים וחדשות של אנדרואיד ובכתבות לאתרים המרכזיים בארץ. פעם אחר פעם אני מקבל שאלות בתגובות של אנשים שחסר להם המון מידע בסיסי של שימוש באנדרואיד. מה שגורם להם לתסכול גדול ולא פעם לתחושה שהכל קל באייפון וקשה באנדרואיד.
ההנחה הנ"ל פשוט לא נכונה הסיבה שהיא ממשיכה לתפוס היא שלאפל יש המון בלוגים מצוינים והמון תמיכה מאתרים גדולים בארץ, ואילו האתרים הנפוצים ביותר של אנדרואיד הרבה יותר קטנים ומתמקדים בעיקר בפריצות והתקנות של עברית.
מה שאני אנסה לעשות בבלוג הזה, זה לעבור על כל המשימות היומיומיות בטלפון אנדרואיד ולתת לאנשים שחדשים באנדרואיד מקום למצוא הסברים לכל הדברים שהם רוצים ללמוד לעשות במכשיר שלהם.
מקווה שתמצאו עניין ותשובות לשאלות שעולות לכם.
כל נושא שאתם רוצים שאכתוב לו מדריך (חוץ מפריצות והתקנות עברית) אתם מוזמנים לבקש בתגובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.